GY.I.K.


Kedves Vendégeink és leendő Vendégeink!


1. Általános kérdések: Kérjük Önöket, hogy a visszaigazolást minden esetben olvassák el, lehetőleg végig és indulás előtt is, így egy csomó kérdésre válasz kapnak, ami miatt telefonálni szoktak.

2. Át lehet-e venni korábban az apartmant: Igen. Amennyiben nem igénylik az előző vendég utáni takarítást, úgy a vendég távozása után azonnal használatba vehető a lakás, de ezen igényüket kérjük előre jelezzék!

3. Lehetséges-e tovább maradni az apartmanba a távozás napján? Természetesen erre is van lehetőség, amennyiben azt a napot is előre lefoglalja és kifizeti, egyébként sajnos nem, hiszen a következő vendéget is tiszta apartmanba szeretnénk fogadni, aminek elkészítéséhez idő kell.

4. Miért kell érkezés előtt 30 perccel telefonálni? Ez csak abban az esetben ajánlott, amennyiben nem szeretne ránk fél órát várni.
Mint a honlapon is látható több apartmanunk van Zamárdiban s gyakran előfordul, hogy egy nap akar 5-6 apartmanba is érkezés van egyszerre. Ezért ha előre jelzi érkezése idejét akkor gyorsabb, gördülékenyebb és kellemesebb az apartman átvétele, mintha a kapuból telefonálna mikor megjött és a hosszú út után még várnia kellene ránk.

5. Hozható-e kutya, macska, kisállat az apartmanba? Sajnos nemet kell mondanunk az utóbbi idők rossz tapasztalatai miatt.
Zamárdiba a strandra tilos kutyát bevinni! Az apartmanban maradt magányos állatok unatkoznak egyedül s ez nem mindig tesz jót az apartman állapotának, illetve a többi vendég sem szívesen hallgatja a gazdik hiányának tudtára adását .
Továbbá akármennyire figyelmesen takarítunk is 1-2 szőr szál mindig marad és sajnos erre egyre többen allergiásak.

6. Mikor érdemes foglalni? Ezt sokan megkérdezik és a válasz minden esetben az, hogy minél hamarabb. Főleg, ha konkrét időpontot szeretne választani és nem a maradék időszakból válogatni. Ez hatványozottabban igaz, ha van kedvenc apartmanja, mert a legjobb apartmanok március-áprilisra már teljesen telítettek. Az alábbi grafikonon azt szeretnénk bemutatni, hogy az elmúlt években mikor történtek a foglalások a főszezonra.  Ha jobban megnézik azt akkor látszik, hogy márciusra a szállások fele, áprilisra a 70%-a már foglalt.



7. Milyen gyorsan kapok választ az érdeklődésemre? Általában egy napon belül válaszolunk, de ha gyors választ szeretne akkor minden esetben telefonaljon. Ez szezonban még inkább igaz, hiszen napközben az apartmanokat takarítjuk és a vendégeket fogadjuk, ilyenkor reggel és este tudunk csak a gép mellé ülni.
Szezonon kívűl előfordulhat az is, hogy napokig-hetekig nem lehet elérni minket telefonon, illetve nem jön válasz az e-mailre, ilyenkor mi nyaralunk és pihenünk, hogy a következő szezonban újra teljes erőbedobással tudjuk a vendégeinket kiszolgálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése